
Junioreiden Pohjois-Euroopan Mestaruuskilpailut järjestetään kesäkuun lopussa Viron Rakveressä. Suomesta kisoihin osallistuu kahdeksan pelaajaa.
Lauantai 27.6.
U15-pojat: välierä Suomi-Norja 3-1, loppuottelu klo 11.30 vs. Ruotsi 1
U15-tytöt: sijat 7-8 Tanska-Suomi 3-2, Suomen sijoitus 8:s
U19-pojat: sijat 5-6 Suomi-Viro 2
Perjantai 26.6.
U15-tytöt: alkulohjossa Suomi-Liettua 1-3, Suomi-Viro 1 1-3, jatkopeleissä (consolation) Suomi-Viro 2 3-1, Suomi pelaa lauantaina sijoista 7-8 Tanskaa vastaan.
U15-pojat: alkulohkossa Suomi-Viro 1 3-0, Suomi-Latvia 2 3-0, Suomi lohkovoittajana suoraan lauantaina pelattaviin pääkaavion välieriin, joissa vastassa Norja.
U19-pojat: alkulohkossa Suomi-Viro 1 0-3, Suomi-Ruotsi 0-3, Suomi-Latvia 3-1, jatkopeleissä (consolation) Suomi-Islanti 3-1. Suomi pelaa lauantaina sijoista 5-6 Viro 2:sta vastaan.
Mattias Bergkvist: ”Junioripojilla ei ollut oikein alkulohkossa mahdollisuuksia kovempia vastaan, toki Joel oli monta vuotta muita muita nuorempi. Parhaat saumat otteluvoitoon oli Leonilla. Joukkueen voittotili aukesi kuitenkin jatkopeleissä Islantia vastaan. Kadettipojilla puolestaan Eetun johdolla hieno päivä, myös Jimi pelasi hyvin.”
- U19-pojat: Leon Viherlaiho, Yuri Afanassiev, Joel Koivumäki (vain joukkue)*
- U15-pojat: Jimi Koivumäki, Eetu Mäkelä, Joel Koivumäki (vain kaksinpelit)
- U19-tytöt: Mia Kellow (ei joukkuetta)
- U15-tytöt: Kamilla Kadar, Viola Saarto
- valmentajat: Mattias Bergkvist ja Mika Räsänen
*) Lassi Lehtola jättää tämän vuoden junioreiden NETU:n väliin. Häntä tuuraa U19-joukkuekisassa Joel Koivumäki.
Kuvagalleria NETU:n Facebookissa
Näytä tämä julkaisu Instagramissa